D dadams Active Member Jan 7, 2015 #1 Can't even say how excited I am to get a real oven for heat treating and tempering! I ordered the 18'' 120volt rampmaster from usaknifemaker.
Can't even say how excited I am to get a real oven for heat treating and tempering! I ordered the 18'' 120volt rampmaster from usaknifemaker.
Self Made Knives Well-Known Member Jan 7, 2015 #2 Me too! Mine's supposed to be delivered Friday, per tracking number. Some bad weather up north, keeping fingers crossed. Did they give you a date yet?
Me too! Mine's supposed to be delivered Friday, per tracking number. Some bad weather up north, keeping fingers crossed. Did they give you a date yet?
K KDX Well-Known Member Jan 8, 2015 #4 Congratulations. I've only used mine a few times but I'm liking it.
Self Made Knives Well-Known Member Jan 11, 2015 #8 Used mine yesterday for the first time. This thing is sweet! It's running an annealing program right now, I did a trial run on scrap yesterday, real thing today. I'm lovin it!
Used mine yesterday for the first time. This thing is sweet! It's running an annealing program right now, I did a trial run on scrap yesterday, real thing today. I'm lovin it!
K Karl B. Andersen Well-Known Member Jan 14, 2015 #11 I could not effectively make knives without my Evenheat. One of the most effective tools I have.
D dadams Active Member Jan 16, 2015 #12 Thank you Mr. Anderson I feel that it will make things much more convenient and in turn give me more options.
Thank you Mr. Anderson I feel that it will make things much more convenient and in turn give me more options.
K Knifemaker.ca Dealer - Purveyor Jan 21, 2015 #14 Remember to peel the plastic off the outside first. Ask me how I know. :-(